Grupa DGP – Clean Partner, lider rynku specjalizujący się w outsourcingu usług dla biznesu,
poszukuje kandydatów/ki na stanowisko:
- Sprzedaż usług sprzątających dla firm i w przetargach.
- Pozyskiwanie klientów biznesowych.
- Utrzymywanie relacji z klientami.
- Współtworzenie oferty w pracy zespołowej.
- Prezentowanie oferty i jej zalet.
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Raportowanie wyników.
- Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych.
- Doświadczenie w sprzedaży B2B.
- Preferowane doświadczenie w branży sprzątającej.
- Znajomość prawa przetargowego.
- Umiejętności międzyludzkie.
- Orientacja na lokalny rynek B2B.
- Samodzielność, punktualność.
- Umiejętność pracy zorientowanej na cele.
- Wysoka kultura osobista.
- Prawo jazdy kat. B.
- Otwartość na rozwój i naukę.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szerokie możliwości rozwoju.
- Atrakcyjne wynagrodzenie z premiami i rocznymi nagrodami.
- Samochód służbowy i narzędzia pracy.
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
- Pozytywna atmosfera i kultura organizacyjna.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: NOWEL Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Legionowo
Zakres obowiązków: Obsługa klientów o ustabilizowanych potrzebach i przewidywalnym profilu zawodowym Weryfikacja prognoz sprzedażowych Przygotowanie dokumentacji na potrzeby działu (raporty, zestawienia, analizy, kalkulacje, weryfikacja umów, kontraktów handlowych) Przygotowanie spotkań klienckich (w tym prezentacja...
09.05.2025
Handlowiec
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Aktywna obsługa klientów biznesowych i indywidualnych Pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków i finalizowanie sprzedaży Koordynacja dostaw oraz monitorowanie terminowości płatności Budowanie długofalowych relacji poprzez regularne...
09.05.2025
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
Firma: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,...