Osoby, która:
- Posiada doświadczenie w sprzedaży usług spedycyjnych – mile widziane w transporcie drogowym (FTL/LTL),
- Potrafi pozyskiwać nowych klientów,
- Samodzielnie prowadzi proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu do podpisania umowy,
- Rozumie rynek TSL i chce rozwijać się w tej branży,
- Działa z zaangażowaniem i skutecznością.
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zleceń transportowych (PL i UE),
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,
- Współpraca z zespołem spedycji w zakresie realizacji zleceń,
- Prezentowanie oferty, przygotowywanie wycen i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta,
- Monitorowanie rynku.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia: podstawa + prowizja od zysku,
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, CRM,
- Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- Wsparcie operacyjne ze strony działu spedycji,
- Przyjazna, płaska struktura firmy – szybkie decyzje i brak korporacyjnych barier,
- Forma współpracy (Umowa o pracę / kontrakt B2B) według preferencji Kandydata.
Podobne oferty:
11.07.2025
Specjalista ds. sprzedaży pojazdów ciężarowych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie /
Rozwój sprzedaży i budowanie relacji z klientami na rynku polskim i eksportowym. Aktywne pozyskiwanie klientów i obsługa sprzedaży pojazdów ciężarowych. Doradztwo w zakresie technologii, finansowania i dopasowanych rozwiązań. Prezentacja pojazdów na placu handlowym oraz udzielanie klientom informacji. Negocjacje...
11.07.2025
Specjalista ds. sprzedaży pojazdów ciężarowych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Rawa Mazowiecka
Rozwój sprzedaży i budowanie relacji z klientami na rynku polskim i eksportowym. Aktywne pozyskiwanie klientów i obsługa sprzedaży pojazdów ciężarowych. Doradztwo w zakresie technologii, finansowania i dopasowanych rozwiązań. Prezentacja pojazdów na placu handlowym oraz udzielanie klientom informacji. Negocjacje...
11.07.2025
Menadżer ds. klientów i sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych oraz marketingowych, Inicjowanie działań na rzecz rozwoju rynku i pozyskiwanie nowych klientów, Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, zarządzanie ofertami, Reprezentowanie firmy na targach oraz w spotkaniach biznesowych, Analiza rynku i dostosowywanie strategii...