- Aktywna obsługa klienta
- Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
- Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta min. 1rok (preferowane call center lub e-commerce)
- Właściwe kompetencje komunikacyjne
- Motywacja do osiągania sukcesów biznesowych
- Dobra organizacja czasu pracy i wielozadaniowość
- Chęć zdobywania wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
- Mile widziane wyższe wykształcenie i znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Obsługa komputera (MS Office, Internet)
- Umowę o pracę na pełen etat
- Premie kwartalne uzależnione od wyników
- Przyjazny proces szkolenia z indywidualnym wsparciem
- Narzędzia pracy: laptop, 2 dodatkowe monitory, telefon komórkowy, etc.
- Pakiet certyfikowanych szkoleń produktowych
- Benefity pozapłacowe (karta Multisport, Enel-med, ubezpieczenie grupowe)
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
Podobne oferty:
16.05.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
Firma: CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej obsługa procesu reklamacji raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań prowadzenie i rozwijanie bazy...
16.05.2024
Customer Services Professional with Romanian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Investigate,...
16.05.2024
Customer Service Specialist
Firma: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You will take responsibility to...