Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

Kreski Sp.j. to polska firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, lider w swojej branży w Europie. Zajmujemy się sprzedażą, serwisem oraz obsługą sprzętu i oprogramowania do automatycznej identyfikacji (branża nowoczesnych technologii).
Funkcjonujemy aktywnie w branży już od 2004 roku. Poprzez zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz zaufanie wielu zadowolonych klientów (w tym dużych, międzynarodowych korporacji), jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Aktywna obsługa klienta
  • Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu
  • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy
  • Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta min. 1rok (preferowane call center lub e-commerce)
  • Właściwe kompetencje komunikacyjne
  • Motywacja do osiągania sukcesów biznesowych
  • Dobra organizacja czasu pracy i wielozadaniowość
  • Chęć zdobywania wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
  • Mile widziane wyższe wykształcenie i znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Obsługa komputera (MS Office, Internet)
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Premie kwartalne uzależnione od wyników
  • Przyjazny proces szkolenia z indywidualnym wsparciem
  • Narzędzia pracy: laptop, 2 dodatkowe monitory, telefon komórkowy, etc.
  • Pakiet certyfikowanych szkoleń produktowych
  • Benefity pozapłacowe (karta Multisport, Enel-med, ubezpieczenie grupowe)
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.05.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

Firma: CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej obsługa procesu reklamacji raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań prowadzenie i rozwijanie bazy...

Więcej informacji

16.05.2024

Customer Services Professional with Romanian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Investigate,...

Więcej informacji

16.05.2024

Customer Service Specialist

Firma: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)

About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You will take responsibility to...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia