Ogłoszenie numer: 10238030, z dnia 2025-09-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Klinicznej
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Będziesz odpowiadał za budowanie i utrzymywanie relacji z ośrodkami klinicznymi oraz aktywny wkład w pozyskiwanie nowych klientów.
- Do Twoich zadań należeć będzie negocjowanie kontraktów handlowych i realizacja strategii sprzedaży.
- Będziesz odpowiedzialny za budżet promocyjny, przygotowywanie raportów i analizę danych.
- Będziesz brał czynny udział w konferencjach branżowych oraz budowaniu pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Wymagania
- Posiadasz wykształcenie wyższe.
- Masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub czteroletnie jako przedstawiciel medyczny.
- Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i zmotywowaną do osiągania sukcesów.
- Cechujesz się samodzielnością, odpowiedzialnością i umiesz pracować pod presją czasu.
- Posiadasz prawo jazdy kat. B oraz jesteś gotowy do pracy w terenie.
Oferujemy
- Oferujemy umowę o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Zapewniamy ciekawe i samodzielne stanowisko w rozwijającym się dziale.
- Wynagrodzenie składa się z podstawy oraz premii, które są uzależnione od Twoich wyników.
- Otrzymasz niezbędne narzędzia pracy, takie jak samochód służbowy oraz telefon komórkowy.
- Zapewniamy pakiet opieki medycznej.
Podobne oferty:
08.09.2025
Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems SA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy? Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz...
06.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Zarządzanie i komunikacja z kluczowymi partnerami klienta, Wsparcie partnerów klienta w obszarze programów motywacyjnych przez e-mail, Rozwiązywanie zapytań i problemów partnerów dotyczących premii, płatności i wypłat, Rejestrowanie i wdrażanie nowych partnerów zgodnie z kryteriami klienta, Obsługa procesu...
04.09.2025
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Firma: LEKARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: mazowieckie / Wola Ducka
Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja Język: włoski, w mowie - C1...