Jesteśmy zespołem ekspertów sprzedaży usług i rozwiązań wiodącego operatora telekomunikacyjnego – Orange Polska. Do naszego dynamicznego kanału dystrybucji, zapraszamy osoby, które chciałyby realizować swoje ambicje współpracując z klientami biznesowymi. Jeśli chcesz rozwijać swój biznes i swoich klientów – dołącz do nas!
- Doradzanie w telekomunikacji i ICT.
- Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert.
- Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych.
- Śledzenie trendów rynkowych.
- Opieka nad przydzielonymi klientami.
- 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących.
- 50% sprzedaż, 40% tworzenie ofert, 10% raportowanie.
- Doświadczenie w sprzedaży.
- Motywacja do wyzwań sprzedażowych.
- Otwartość na naukę.
- Umiejętność relacji z klientami.
- Prawo jazdy B.
- Pakiet startowy i wsparcie finansowe.
- Program adaptacyjny, szkolenia, wsparcie trenera.
- Atrakcyjne premie za wyniki.
- Pomoc menedżera, stabilna praca (umowa B2B).
- Elastyczny grafik.
- Dostęp do bazy klientów.
- Konkursy sprzedażowe.
- Szybki feedback.
- Kontakt z wybranymi osobami w 3 dni.
- Decyzje po spotkaniu w ciągu tygodnia.
Podobne oferty:
26.04.2025
Specjalista / Specjalistka Sprzedaży Eksportowej z j. hiszpańskim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: docieranie do nowych potencjalnych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi - delegacje zagraniczne, targi promowanie i sprzedaż pełnej gamy rozwiązań Nowego Stylu na powierzonym rynku sprzedaży eksportowej i/lub do kluczowych klientów globalnych prowadzenie prezentacji produktowych i...
26.04.2025
Specjalista sprzedaży internetowej
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Lokalizacja: podkarpackie / Jarosław
obsługa sklepu internetowego. Wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej. Realizowanie zamówień, obsługa płatności. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
26.04.2025
Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych
Firma: OPTIMO Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących. 50% sprzedaż, 40% tworzenie...