Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- analiza potrzeb klientów firmy
- telefoniczna sprzedaż usług i wdrożeń dla klientów biznesowych
- systematyczny kontakt z powierzonymi klientami
- budowanie długotrwałych relacji
Wymagania:
- podstawowa znajomość obsługi komputera
- wysoka kultura osobista i cierpliwość
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- umiejętność pracy w zespole
- miły głos i dobra dykcja
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- wykształcenie minimum średnie
- stałe godziny pracy 8-16
- umowę o prace
- wynagrodzenie: podstawa plus przejrzysty system prowizyjny
- bardzo dobra atmosfera pracy
- dogodny dojazd: biuro w centrum Warszawy
Podobne oferty:
14.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Firma: Orange Polska
Lokalizacja: wielkopolskie / Gniezno, ul. Pałucka 2
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Zainteresowanie nowinkami technologicznymi Chęć współpracy w zespole
14.11.2024
Account Manager
Firma: Portal Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Jeśli jesteś zmotywowany do poszerzania horyzontów biznesowych oraz tworzenia trwałych relacji z klientami, to ta oferta jest dla Ciebie! Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie...
14.11.2024
Specjalista ds. Sprzedaży Nieruchomości
Firma: Freedom Nieruchomości
Lokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański, ul. Chopina 38
Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje. Rozwój i...