Ogłoszenie numer: 10237907, z dnia 2025-09-18
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Kontakt telefoniczny z klientami.
- Prezentacja oferty firmy.
- Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych.
- Aktualizacja danych w systemie CRM.
- Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji.
Wymagania
- Doświadczenie w rozmowach sprzedażowych.
- Znajomość MS Office i systemów CRM.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Preferowane dodatkowe kwalifikacje w dziedzinach jak ochrona osób i mienia, zabezpieczenia techniczne, ppoż, utrzymanie czystości.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Zbalansowany stosunek pracy do życia osobistego.
- Pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) do wyboru.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Podobne oferty:
16.10.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Telesprzedaży
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Domaniewska 52
Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów Budowanie długoletnich relacji z Klientami Dbałość o wysoki standard obsługi...
16.10.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Telesprzedaży
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Ogrodowa 8 klatka A
Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów Budowanie długoletnich relacji z Klientami Dbałość o wysoki standard obsługi...
14.10.2025
Starszy Konsultant ds. Sprzedaży
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Płońsk, ul. Grunwaldzka 13
Twoja rola Sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do potrzeb klientów. Realizowanie dyspozycji klientów, odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów. Rozpoznawanie i zrozumienie potrzeb klientów zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów bankowych. Promowanie produktów banku i edukacja klientów w...