Oferujemy szeroką gamę produktów w zakresie rynku finansowego takich jak waluty, towary, akcje etc. aby zapewnić najlepsze usługi w zakresie handlu.
- Budowanie relacji z klientami z Polski.
- Prezentowanie ofert inwestycyjnych.
- Wspieranie klientów, zarządzanie relacjami.
- Współpraca z zespołem dla zwiększenia sprzedaży.
- Ambicje zawodowe, nastawienie na rozwój.
- Pozytywne nastawienie, umiejętność nawiązywania kontaktów.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Doświadczenie w sprzedaży.
- Motywacja do osiągania wyników.
- Umiejętność pracy w zespole oraz komunikacji.
- Odporność na stres, otwartość na feedback.
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej.
- Wiedza o rynkach finansowych.
- Stałe wynagrodzenie plus premie.
- Pakiet relokacyjny.
- Szkolenia finansowe.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Dofinansowanie mieszkania, darmowe lunche, zniżki fitness, m.in.
- Język polski na poziomie min. C2 jest wymagany.
Podobne oferty:
14.11.2025
Telefoniczny Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Firma: Yellow House Education S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu, aby wspólnie budować pozytywne relacje z partnerami. Jeśli jesteś komunikatywny, asertywny, masz doświadczenie w obsłudze klienta, potrafisz radzić sobie w stresujących sytuacjach, ta propozycja jest dla Ciebie! Nie jesteśmy wielkim korporacyjnym call center....
14.11.2025
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: /
Budowanie relacji z klientami z Polski. Prezentowanie ofert inwestycyjnych. Wspieranie klientów, zarządzanie relacjami. Współpraca z zespołem dla zwiększenia sprzedaży. Ambicje zawodowe, nastawienie na rozwój. Pozytywne nastawienie, umiejętność nawiązywania kontaktów. Biegła znajomość języka polskiego....
13.11.2025
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży tworzenie, aktualizacja i wdrażanie materiałów szkoleniowych i...