Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów biura podróży
- Sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń i usług dodatkowych
- Obsługa rezerwacji i realizacja planów sprzedażowych
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży
- Dobra znajomość geografii i popularnych kierunków
- Umiejętność pracy w zespole i technik sprzedaży
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej, w tym w weekendy
Jeśli znasz system rezerwacyjny Merlinx i język angielski będzie to stanowić dodatkowy atut.
- Atrakcyjne prowizje i konkursy motywacyjne
- Szkolenia produktowe, w tym wyjazdy zagraniczne
- Kartę lunchową i zniżki na wakacje
- Pakiet benefitów: Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
Podobne oferty:
08.12.2025
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: /
Budowanie relacji z klientami z Polski. Prezentowanie ofert inwestycyjnych. Wspieranie klientów, zarządzanie relacjami. Współpraca z zespołem dla zwiększenia sprzedaży. Ambicje zawodowe, nastawienie na rozwój. Pozytywne nastawienie, umiejętność nawiązywania kontaktów. Biegła znajomość języka polskiego....
07.12.2025
Trener Call Center / Coach call center
Firma: MAOBI Group
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności pracy, monitoring...
07.12.2025
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży tworzenie, aktualizacja i wdrażanie materiałów szkoleniowych i...