Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
- Będziesz odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami na wyznaczonym terenie.
- Twoim celem będzie pozyskiwanie nowych klientów i obsługa projektów inwestycyjnych.
- Zajmiesz się tworzeniem spersonalizowanych ofert, dopasowanych do potrzeb klienta.
- Będziesz aktywnie realizować cele sprzedażowe.
- Masz doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w branży instalacyjno-grzewczej.
- Posiadasz wykształcenie minimum średnie i prawo jazdy kat. B.
- Wyróżnia Cię skuteczność w negocjacjach oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Jesteś osobą samodzielną i dobrze zorganizowaną, potrafiącą pracować pod presją.
- Mile widziana znajomość lokalnego rynku.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
- System wynagradzania, który nagradza Twoje osiągnięcia.
- Szansę na zdobycie bogatego doświadczenia i rozwój kwalifikacji.
- Dostęp do szkoleń, a także dofinansowanie studiów i kursów.
- Przyjazną atmosferę w zespole.
Podobne oferty:
17.09.2025
Specjalista ds. sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami. Prowadzenie działań marketingowych zgodnie z polityką firmy. Przygotowywanie ofert, umów i aneksów. Udział w przetargach i negocjacjach handlowych. Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji. Realizacja założonego planu sprzedaży. Wykształcenie...
17.09.2025
Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim
Firma: MOBI Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Zadania: rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami w Polsce i za granicą, wsparcie w obsłudze klientów niemieckojęzycznych, realizacja celów sprzedażowych. Wymagania: bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego, komunikatywność i umiejętność budowania...
17.09.2025
Specjalista handlowy ds. środków smarnych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Rybnik
Sprzedaż i promocja środków smarnych; Nadzór i wsparcie techniczne dla klientów; Rozwijanie nowych aplikacji i kanałów dystrybucyjnych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Analiza rynku i działań konkurencji; Zarządzanie bazą CRM. Wykształcenie wyższe techniczne/inżynieryjne (np. mechanika, chemia, energetyka);...