Ogłoszenie numer: 9561499, z dnia 2025-03-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Sprzedaż części i akcesoriów samochodowych.
- Bezpośrednia obsługa klientów i podtrzymywanie relacji.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Nadzorowanie procesów sprzedaży.
- Wystawianie dokumentów sprzedaży.
- Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania
- Znajomość budowy pojazdów.
- Umiejętności negocjacyjne i pracy w zespole.
- Sumienność i odpowiedzialność.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B.
- Dynamiczne środowisko pracy w rozwijającym się dziale.
- Atrakcyjne wynagrodzenie z motywacyjnym systemem premii.
- Możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Przyjazna atmosfera.
Podobne oferty:
12.03.2025
Pracownik do działu sprzedaży tworzyw sztucznych i/lub wyrobów stalowych
Firma: MOBI Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Pozyskiwanie i obsługa klientów/dostawców z branży tworzyw sztucznych oraz wyrobów stalowych Współpraca z klientami w zakresie dostarczania optymalnych rozwiązań i doboru materiałów. Negocjacje handlowe. Realizacja celów sprzedażowych i operacyjnych. Analiza rynku i konkurencji w celu optymalizacji...
12.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Firma: Orange Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Galeria Arkadia, Aleja Jana Pawła II 82
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację Zainteresowanie nowinkami technologicznymi...
12.03.2025
Strategy Advisor
Firma: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Rondo Daszyńskiego
Opis stanowiska Sprzedaż usług: audytorskich, księgowych lub doradczych poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz pracę na bieżącym portfolio klientów, Odpowiedzialność za zarządzanie relacją z klientem, Wspieranie klientów w wyborze najlepszych strategii i rozwiązań, Łatwość w nawiązywaniu relacji,...