Ogłoszenie numer: 9686713, z dnia 2025-04-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Pruszków
Opis stanowiska
- Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań.
- Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii.
- Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
Wymagania
- Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta.
- Umiejętności komunikacyjnych i nastawienia na potrzeby klienta.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Zainteresowania nowymi technologiami i chęci rozwoju.
- Umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjny system premiowy i konkursy sprzedażowe.
- Profesjonalne szkolenia produktowe i sprzedażowe.
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i programy prozdrowotne.
- Służbowy telefon z nielimitowaną transmisją danych.
- Zniżki na usługi telekomunikacyjne.
Podobne oferty:
14.04.2025
Pracownik do działu sprzedaży tworzyw sztucznych i/lub wyrobów stalowych
Firma: MOBI Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Pozyskiwanie i obsługa klientów/dostawców z branży tworzyw sztucznych oraz wyrobów stalowych Współpraca z klientami w zakresie dostarczania optymalnych rozwiązań i doboru materiałów. Negocjacje handlowe. Realizacja celów sprzedażowych i operacyjnych. Analiza rynku i konkurencji w celu optymalizacji...
14.04.2025
Specjalista ds. sprzedaży
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Sprzedaż powierzchni reklamowych w czasopismach, reprezentowanie pracodawcy na spotkaniach z partnerami biznesowymi na targach, wsparcie redakcji w przygotowywaniu metariałów. Możliwe delegacje (1-2 razy na miesiąc) Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE...
14.04.2025
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym Stali Zwykłej
Firma: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,...