- Kreowanie nowych możliwości biznesowych.
- Negocjacje handlowe.
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
- Analiza i identyfikacja potrzeb klientów.
- Współtworzenie i planowanie kampanii digitalowych.
- Realizacja założonych celów biznesowych.
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub w obszarze digital.
- Umiejętność budowania i pielęgnowania relacji biznesowych.
- Zarządzanie wieloma projektami jednocześnie.
- Znajomość aktualnych trendów w reklamie internetowej.
- Wsparcie od Head Of Digital.
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Możliwość zmiany stanowiska przy odpowiednich kompetencjach.
- Wpływ na rozwój komunikacji klientów.
- Konkurencyjne wynagrodzenie i elastyczna forma prowizji.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ekscytujące projekty dla dużych marek.
- Wyzwania sportowe, np. Tour de Pologne.
- Dogodna lokalizacja biur w centrum dużych miast.
- Szkolenia zawodowe.
- Zatrudnienie w formie umowy B2B.
Podobne oferty:
27.06.2025
Specjalista ds. sprzedaży
Firma: Cityboard Media Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Narbutta
Obowiązki: Kreowanie nowych możliwości biznesowych. Negocjacje handlowe. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Analiza i identyfikacja potrzeb klientów. Współtworzenie i planowanie kampanii digitalowych. Realizacja założonych celów biznesowych. Wymagamy: Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub w...
27.06.2025
Specjalista ds. sprzedaży
Firma: Cityboard Media Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Wały Piastowskie
Obowiązki: Kreowanie nowych możliwości biznesowych. Negocjacje handlowe. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Analiza i identyfikacja potrzeb klientów. Współtworzenie i planowanie kampanii digitalowych. Realizacja założonych celów biznesowych. Wymagamy: Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub w...
27.06.2025
Specjalista ds. sprzedaży
Firma: Cityboard Media Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice, ul. Korfantego
Obowiązki: Kreowanie nowych możliwości biznesowych. Negocjacje handlowe. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Analiza i identyfikacja potrzeb klientów. Współtworzenie i planowanie kampanii digitalowych. Realizacja założonych celów biznesowych. Wymagamy: Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub w...