Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

Ogłoszenie numer: 9545200, z dnia 2025-03-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych).
  • Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Dokładne wprowadzanie danych do systemu.
  • Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Motywacja do nauki i zdobywania nowych umiejętności.
Mile widziane:
  • Podstawowa znajomość techniki.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat.
  • Stałe godziny pracy (pon.-pt. 10:00 - 19:00).
  • 5-tygodniowy płatny program szkoleniowy.
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, MyBenefit, kursy językowe).
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.03.2025

Технически сътрудник обслужване на клиенти с български език

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Вашите отговорности: Съдействие на клиентите при покупка на електрически автомобили, както и следпродажбено обслужване (входящи обаждания и чат) Установяване и поддържане на...

Więcej informacji

16.03.2025

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem bułgarskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa klientów przed i po zakupie elektrycznych samochodów. Zapewnianie wsparcia telefonicznego i via chat. Budowanie relacji z klientami. Dbalność o dokładność danych w systemach. Zaawansowana znajomość języka bułgarskiego (C1). Dobra znajomość języka angielskiego (B2). Praca stacjonarna w Lublinie....

Więcej informacji

16.03.2025

Konsultant ds. technicznych z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon i email Rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Budowanie relacji z klientami Znajomość j. niemieckiego min. poziom B2+ Komunikatywność, otwartość Gotowość do nauki i rozwoju Podstawowa wiedza techniczna mile widziana

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia