Ogłoszenie numer: 9545200, z dnia 2025-03-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych).
- Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych.
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu.
- Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Motywacja do nauki i zdobywania nowych umiejętności.
- Podstawowa znajomość techniki.
Oferujemy
- Umowa o pracę na pełen etat.
- Stałe godziny pracy (pon.-pt. 10:00 - 19:00).
- 5-tygodniowy płatny program szkoleniowy.
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, MyBenefit, kursy językowe).
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
Podobne oferty:
17.03.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on...
17.03.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on...
17.03.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on...