Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B

 Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B)

 

Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej lub chęć do nauki (zapewniamy szkolenie od podstaw)
  • Znajomość język angielskiego na poziomie B1 (rozmowy z Klientem w języku polskim, systemy w języku angielskim)
  • Wykształcenie średnie pełne, potwierdzone egzaminem dojrzałości
 Szukamy osoby, która jest:
  • Otwarta na nowe wyzwania
  • Komunikatywna, a rozmowa telefoniczna nie sprawia jej problemu
  • Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej
  • Jest nastawiona na realizację celów i budowania pozytywnego wizerunku marki
Podstawowe zadania:
  • Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera
  • Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym trwającym 3 miesiące proponujemy umowę zlecenie)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 08:00-16.00 / 9:00-17:00 / 10:00-18.00
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie jej trwania
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Benefity: Karta Multisport, opieka medyczna Medicover
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze godzin (wdrożenie w Warszawie)

Podobne oferty:

13.03.2025

Pracownik telefonicznej obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska

obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu, praca hybrydowa Wymagania konieczne:...

Więcej informacji

12.03.2025

Specjalista ds telefonicznej obsługi klienta i agenta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie

Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta oraz agenta, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami, identyfikowanie problemów, proponowanie rozwiązań i ich realizacja, w zakresie obowiązków nie ma sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Więcej informacji

07.03.2025

Pracownik ds. Obsługi klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Sprzedaż usług przez telefon oraz informowanie o ofertach. Budowanie i pielęgnacja relacji z klientami. Obsługa zapytań od klientów z kanałów online. Profesjonalna obsługa klientów, zapewnienie wysokiej jakości usług. Organizacja spotkań z klientami. Utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami. Pomoc...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia