- Telefoniczny kontakt z klientami w celu udzielenia informacji i wsparcia.
- Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta poprzez indywidualne podejście.
- Wprowadzanie danych i notatek po rozmowach do systemu.
- Realizacja celów zespołowych przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi.
- Wspieranie projektów edukacyjnych firmy.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Bardzo dobra dykcja i poprawna polszczyzna.
- Biegła obsługa komputera i szybkie pisanie na klawiaturze.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z ludźmi.
- Umiejętność rozmowy z empatią i profesjonalizmem.
- Komunikatywność i odporność na stres.
- Znajomość języka angielskiego.
- Ukończone kursy z obsługi klienta lub sprzedaży.
- Doświadczenie w branży edukacyjnej.
- Znajomość systemów CRM.
- Umowę o pracę lub współpracę – zależnie od preferencji.
- Szkolenie przygotowujące do pracy.
- Realny wpływ na sposób prowadzenia rozmów – bez gotowych skryptów.
- Przyjazne środowisko pracy i wspierający zespół.
Podobne oferty:
03.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...
03.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2
Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę? Potrafisz korzystać z bazy...
03.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...