Ogłoszenie numer: 10259084, z dnia 2025-09-22
Marta Mosakowska
OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś osobą, której naprawdę zależy na rzetelnej obsłudze klienta i chcesz pomagać innym, to mamy dla Ciebie pracę!
Poszukujemy nowych członków zespołu, którzy podzielają naszą pasję do niesienia pomocy i oferowania najlepszych rozwiązań klientom. Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku, to jesteśmy przekonani, że znajdziesz u nas satysfakcjonujące miejsce pracy.
Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz być częścią naszego zespołu, to czekamy na Twoje zgłoszenie!
Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Trójmiasto
Opis stanowiska
- Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami i budowanie relacji na odległość
- Udzielanie kompleksowych informacji na temat oferowanych produktów lub usług
- Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i odpowiadanie na pytania w sposób profesjonalny i życzliwy
- Aktywna sprzedaż produktów w oparciu o potrzeby klienta
Wymagania
- Naturalna umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji
- Gotowość do aktywnej nauki w branży finansowo-ubezpieczeniowej
- Dobra organizacja pracy i sumienność
- Umiejętność słuchania i analitycznego myślenia
- Wysoka kultura osobista i etyczne podejście do obowiązków
Oferujemy
- Wsparcie w postaci szkoleń wprowadzających oraz ciągłego rozwoju zawodowego
- Elastyczny harmonogram pracy, który możesz dopasować do swoich potrzeb
- Jasną ścieżkę kariery i realne szanse na awans w strukturach firmy
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy za osiągane wyniki
- Pracę w zgranym zespole, w atmosferze wzajemnego wsparcia
Podobne oferty:
04.10.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. gruzińskim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Profesjonalna obsługa klienta przez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów Przestrzeganie procedur firmowych i dbanie o wysoką jakość obsługi Biegła znajomość języka gruzińskiego (C1/native) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) Sprawna obsługa...
01.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język słoweński
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów wyznaczonych przez klienta i kierownictwo Przestrzeganie polityk i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy Biegła...
01.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku...