Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Poznań
Opis stanowiska:
  • Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail.
  • Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok).
  • Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (B2).
  • Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
  • Precyzja, dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywność.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów (platforma MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

25.05.2025

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

25.05.2025

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: opolskie / Opole

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok). Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (B2). Zdolności...

Więcej informacji

25.05.2025

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok). Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (B2). Zdolności...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia