- Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Realizacja obsługi posprzedażowej.
- Dostarczanie wsparcia technicznego.
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu.
- Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów.
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb.
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
- Zdolności organizacyjne.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość Microsoft Office.
- Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane).
- Umiejętności planowania i samodzielnej pracy.
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne opcje zatrudnienia.
- Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Szkolenia wewnętrzne.
- Dużą autonomię w działaniu.
Podobne oferty:
07.06.2025
Pracownik biurowy z językiem angielskim
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu, Wykorzystywanie...
07.06.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
Firma: PKO Bank Polski
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
06.06.2025
Specjalista Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łowicz
Realizacja planów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami firmy, Przyjmowanie płatności za produkty ubezpieczeniowe (gotówkowych i bezgotówkowych), Budowanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i utrzymywanie portfela klientów. Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów...