Ogłoszenie numer: 9976912, z dnia 2025-06-25
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Kontakt telefoniczny z klientami.
- Prezentacja oferty firmy.
- Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych.
- Aktualizacja danych w systemie CRM.
- Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji.
Wymagania
- Doświadczenie w rozmowach sprzedażowych.
- Znajomość MS Office i systemów CRM.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Preferowane dodatkowe kwalifikacje w dziedzinach jak ochrona osób i mienia, zabezpieczenia techniczne, ppoż, utrzymanie czystości.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Zbalansowany stosunek pracy do życia osobistego.
- Pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) do wyboru.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Podobne oferty:
26.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami. Zapewnianie wysokiej jakości usług...
25.06.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji....
17.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (A2–B1) Wysoka kultura osobista i empatia...