Ogłoszenie numer: 9929137, z dnia 2025-06-04
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Windykacji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczny kontakt z Klientami w zakresie windykacji polubownej
- Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia i zawieranie porozumień telefonicznych
- Ustalanie aktualnych danych kontaktowych Klientów
- Monitorowanie terminowości wpływów należności
- Wsparcie pracy kancelarii – obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Wykonywanie bieżących zadań administracyjnych
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta (1–2 lata)
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji
- Zorientowanie na cel i chęć rozwoju
- Otwartość na zmiany i gotowość do nauki
Oferujemy
- Umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju zawodowego i indywidualną ścieżkę kariery
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy
Podobne oferty:
04.06.2025
Specjalista ds. Nieruchomości Zobowiązanych
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Zakres zadań: Prowadzenie rozmów z właścicielami nieruchomości zagrożonych egzekucją. Przedstawianie możliwych rozwiązań oraz warunków współpracy. Koordynacja procesu sprzedaży nieruchomości z udziałem inwestorów. Co oferujemy: Gotową bazę kontaktów – bez potrzeby samodzielnego pozyskiwania klientów....
04.06.2025
Ekspert ds. Nieruchomości Zadłużonych
Firma: n365 Klaudia Tokaj
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, ul. Zygmunta Augusta
Praca na terenie Trójmiasta i okolic Od kandydata oczekujemy doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z osobami zadłużonymi. Mile widziane osoby z doświadczeniem w pracy w kancelariach komorniczych i/lub firmach windykacyjnych czy osoby posiadające podobne kwalifikacje. Twoim zadaniem będzie: Kontakt z dłużnikami....
03.06.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Windykacji
Firma: Medicover sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa zgłoszeń dot. zaległych płatności. Wysyłka monitów, udzielanie pisemnych i telefonicznych odpowiedzi na zapytania Klientów. Analiza kont rozrachunkowych i monitoring należności zgodnie z przyjętymi procedurami. Uzgadnianie sald z Klientami, wyjaśnianie i...