Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych Klientów na etapie integracji i konfiguracji rozwiązań Alsendo. Jeśli masz doświadczenie w obszarach takich jak e-commerce, logistyka, sprzedaż lub wsparcie techniczne i wiesz czym jest API oraz jakie są platformy i wtyczki e-commerce, posługujesz się językiem angielskim, szybko przyswajasz wiedzę techniczną, jesteś samodzielny, zorganizowany i nie boisz się rozmawiać z klientami, zapraszamy do aplikowania!
Alsendo to wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Zapewnia firmom, od małych biznesów po duże przedsiębiorstwa i e-commerce, narzędzia i wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii i zrównoważonym rozwoju, zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i wydajności. Do grupy Alsendo należą: Apaczka, Innoship, Ecolet, Sendit i Zaslat.
Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.
Zapraszamy do aplikowania, proces rekrutacyjny składa się z jednego etapu, spotkanie w siedzibie firmy z HR oraz leaderem zespołu Enterprise, który poszerzamy!
- Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl
- Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo
- Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów
- Współpraca z działem IT i Customer Service nad rozwojem produktów, oparta na wnioskach z komunikacji z Klientami
- Zgłaszanie błędów i aktywne działania naprawcze
- Reprezentowanie firmy na eventach branżowych
- Język rekrutacji: angielski
- Start ASAP
- Stała długość kontraktu
- Praca zdalna przez 2 dni w tygodniu
- Elastyczne godziny pracy
- Windows
- Reporting to Partnership & Enterprise Director
- Ubezpieczenie na życie
- Opieka medyczna
- Pakiet sportowy
- Międzynarodowe projekty
Podobne oferty:
23.12.2024
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (Inside Sales)
Firma: Logwin Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Jakie zadania na Ciebie czekają? Bezpośredni kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem dla usług spedycji morsko-lotniczej oraz budowanie relacji Realizacja planów sprzedażowych Tworzenie i weryfikacja baz danych, wyszukiwanie potencjalnych klientów Aktywne wsparcie działu sprzedaży we wszystkich procesach Wsparcie...
20.12.2024
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Grupa Outworking
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez inne podmioty oraz przez przełożonego lub osobę przez niego upoważnioną Archiwizacja dokumentacji Przestrzeganie...
20.12.2024
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Grupa Outworking
Lokalizacja: mazowieckie / Garwolin
Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez inne podmioty oraz przez przełożonego lub osobę przez niego upoważnioną Archiwizacja dokumentacji Przestrzeganie...