Ogłoszenie numer: 10159616, z dnia 2025-08-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych.
- Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych (RODO).
- Profesjonalna i efektywna komunikacja, rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych.
Wymagania
- Biegłość języka polskiego i angielskiego (B2-C1), zdolności tłumaczeniowe.
- Logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
- Pełna dyspozycyjność.
Oferujemy
- Rozwój i szkolenia (e-learning, szlaki kariery).
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy wellness, ubezpieczenie, system bonusowy).
- Wspieramy różnorodność, liczne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
01.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów klientom. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
01.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych. Komunikowanie...
01.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...