- Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów
- Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach
- Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami)
- Wdrażanie nowych klientów, produktów, linii, usług w oparciu o produkt Ocean
- Wspólnie z Business Development współtworzenie i aktualizowanie dokumentacji SOP wymaganej do zabezpieczenia skutecznych usług operacyjnych
- Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemach CEVA
- Przekazywanie leadów do zespołu Business Development (nowe ścieżki / możliwości biznesowe itp.)
- Obsługa zapytań klientów, ofert i współpraca z zespołem Pricing i Business Development
- Kontakt z innymi stacjami i przekazywanie wymaganych instrukcji
- Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów, rozwiązywanie skarg klientów lub przydzielanie zadań innym funkcjom
- Raportowanie do klienta zgodnie z jego wymaganiami
- Minimum 2 lata doświadczenia w transporcie morskim
- Zdolność do koordynowania, planowania i monitorowania projektów morskich na szczeblu krajowym
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
- Silne doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów
- Proaktywność w zrozumieniu i spełnieniu potrzeb i oczekiwań klientów
- Ciekawą, samodzielną pracę w globalnej organizacji z wieloma możliwościami rozwoju
- Przyjazną atmosferę pracy i konkurencyjny na rynku pakiet (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Podobne oferty:
19.09.2024
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Firma: Medicover Benefits Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: Doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie Umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie (telefon, chat, mail) Bardzo...
19.09.2024
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów
Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i usług) udzielanie informacji...
19.09.2024
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat w języku polskim i angielskim. Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów. Dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi....