Ogłoszenie numer: 10477248, z dnia 2025-11-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Online
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie rozmów z klientami online na chacie, zapewniając szybkie i profesjonalne wsparcie.
- Obsługa korespondencji mailowej, dbając o pełną satysfakcję klientów.
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych w codziennej pracy.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez wysoką jakość obsługi posprzedażowej.
Wymagania
- Swoboda w komunikacji online i lekkość w pisaniu.
- Sprawna obsługa komputera i narzędzi do obsługi klienta.
- Gotowość do pracy zmianowej w godzinach 7:00-23:00.
- Otwartość, pozytywne nastawienie i nastawienie na osiąganie wyników.
Oferujemy
- Pracę w zespole wspierającym się nawzajem i wykorzystującym nowoczesne narzędzia technologiczne.
- Pełne szkolenia wdrożeniowe i autoryzacyjne oraz bieżące wsparcie zespołu.
- Brak sztywnych skryptów rozmów – możliwość pracy w oparciu o relacje z klientem.
- Feedback i wsparcie jako stały element kultury pracy.
Podobne oferty:
22.11.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, CH Galeria Bałtycka
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...
22.11.2025
Konsultant ds. Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do budowania długotrwałych...
21.11.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: dolnośląskie / Świdnica, Galeria Świdnicka
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...