- Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur firmy.
- Zachowanie entuzjazmu i profesjonalizmu w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum C1).
- Zdolność utrzymywania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoka dokładność oraz umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii oraz procesów.
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Umowa cywilno-prawna.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Podobne oferty:
23.11.2024
Specjalista Call Center
Firma: G Data Software Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Grunwald
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta! Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientami i partnerami firmy G DATA. Twoja praca będzie kluczowa dla budowania pozytywnych...
23.11.2024
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul.Domaniewska 52
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...
22.11.2024
Konsultant Infolinii Sprzedaż
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Główne zadania: Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących i wychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub...