Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive

Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
  • Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur firmy.
  • Zachowanie entuzjazmu i profesjonalizmu w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum C1).
  • Zdolność utrzymywania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
  • Wysoka dokładność oraz umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii oraz procesów.
Oferujemy:
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Umowa cywilno-prawna.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

23.11.2024

Specjalista Call Center

Firma: G Data Software Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Grunwald

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta! Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientami i partnerami firmy G DATA. Twoja praca będzie kluczowa dla budowania pozytywnych...

Więcej informacji

23.11.2024

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul.Domaniewska 52

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

22.11.2024

Konsultant Infolinii Sprzedaż

Firma: Unique People sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Główne zadania: Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących i wychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia