Ogłoszenie numer: 10106512, z dnia 2025-08-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Wewnętrznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Bieżące wsparcie klientów wewnętrznych w organizacji
- Aktualizowanie danych oraz obsługa systemów firmowych
- Realizacja codziennych zadań operacyjnych i współpraca z innymi działami
- Dbanie o wysoki poziom obsługi i sprawną komunikację
Doświadczenie w obsłudze klienta, administracji lub pracy w zespole operacyjnym
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym umiejętność korzystania z tabel przestawnych i funkcji wyszukiwania
Umiejętność pracy wielozadaniowej i organizacji czasu
Wysoko rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, administracji lub pracy w zespole operacyjnym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym umiejętność korzystania z tabel przestawnych i funkcji wyszukiwania
- Umiejętność pracy wielozadaniowej i organizacji czasu
- Wysoko rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji
Oferujemy
- Umowę o pracę w stabilnej organizacji
- Pracę w nowoczesnym biurze z dogodną lokalizacją
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy i krótsze piątki
- Pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, szkolenia rozwojowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych udogodnień
Podobne oferty:
04.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Firma: ESline Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie zleceń Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji...
04.09.2025
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...
04.09.2025
Client Support Specialist with French
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of...