Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim


Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego.
  • Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu.
  • Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji.
  • Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi.
Twój Profil:
  • Niezbędna biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1).
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole.
  • Dostępność do pracy w systemie zmianowym (08:00 – 18:00, pon-pt).
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premie do 1800 zł brutto.
  • Praca zdalna z zapewnionym sprzętem.
  • Inwestycja w Twój rozwój: 6-tygodniowe szkolenie oraz realna ścieżka awansu (ponad 90% rekrutacji wewnętrznych).
  • Zdrowie i Finanse: Opieka medyczna, Karta sportowa, dofinansowanie wypoczynku, Kafeteria Worksmile.
  • Dodatkowe korzyści: Konsultacje z psychologiem, program poleceń (do 3000 zł).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

05.11.2025

Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych Przetwarzanie zamówień i zwrotów...

Więcej informacji

05.11.2025

Customer Service advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....

Więcej informacji

05.11.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka

Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne Współpraca z innymi działami w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia