- Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego.
- Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu.
- Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji.
- Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi.
- Niezbędna biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1).
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole.
- Dostępność do pracy w systemie zmianowym (08:00 – 18:00, pon-pt).
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premie do 1800 zł brutto.
- Praca zdalna z zapewnionym sprzętem.
- Inwestycja w Twój rozwój: 6-tygodniowe szkolenie oraz realna ścieżka awansu (ponad 90% rekrutacji wewnętrznych).
- Zdrowie i Finanse: Opieka medyczna, Karta sportowa, dofinansowanie wypoczynku, Kafeteria Worksmile.
- Dodatkowe korzyści: Konsultacje z psychologiem, program poleceń (do 3000 zł).
Podobne oferty:
12.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem systemów i danych operacyjnych. Obsługa zwrotów i skarg, w tym w zakresie przepisów o ochronie danych. Wspieranie procesów Backoffice dla zapewnienia sprawnej realizacji działań....
12.10.2025
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...
12.10.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
1. Sprzedaż biletów/karnetów w obiekcie – lodowisko przy ul. Kilińskiego 12 zarządzane przez Spółkę Termy Cieplickie Sp. z o.o. -, a także innych oferowanych usług.2. Przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej.3. Obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów zmianowych, dobowych i...