Ogłoszenie numer: 10309268, z dnia 2025-10-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. portugalskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa partnerskich programów motywacyjnych (e-mail i inne kanały komunikacji).
- Rozwiązywanie problemów związanych z wypłatami premii i płatnościami.
- Wdrażanie nowych partnerów do systemu klienta.
- Precyzyjne przetwarzanie danych i rozliczanie płatności.
Wymagania
- Doskonała znajomość języków angielskiego i portugalskiego (w mowie i piśmie).
- Silne umiejętności analityczne i matematyczne.
- Wysoka dbałość o szczegóły i nastawienie na klienta.
- Gotowość do pracy na zmianie w godzinach 13:00-21:00.
- Doświadczenie w pracy z terminami i KPI.
Oferujemy
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna LuxMed (w tym stomatologia), ubezpieczenie na życie, karta Multisport.
- Możliwość dołączenia do globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- Dostęp do szkoleń, rozwój zawodowy i jasna ścieżka kariery.
Podobne oferty:
31.10.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych Przetwarzanie zamówień i zwrotów...
31.10.2025
Customer Service advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....
31.10.2025
Customer Service advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....