- udzielanie odpowiedzi na pytania klientów w obszarze usług finansowych,
- proponowanie prostych i skutecznych rozwiązań dopasowanych do potrzeb rozmówcy,
- budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoki standard obsługi,
- współpraca z zespołem w realizacji wspólnych celów.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1),
- komunikatywność i umiejętność szybkiego reagowania na zgłoszenia,
- otwartość na współpracę i chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta,
- nastawienie na jakość i satysfakcję klienta.
- stabilne zatrudnienie z możliwością pracy w modelu hybrydowym lub zdalnym,
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz bonus powitalny,
- bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, program motywacyjny),
- wsparcie przy relokacji, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- szkolenia wdrożeniowe oraz przyjazną atmosferę z inicjatywami integracyjnymi.
Podobne oferty:
20.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
20.10.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...
20.10.2025
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutschkenntnissen (Tourismusbranche)
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Arbeitsort: Gdańsk (stationäre Arbeit) Wir bieten einen Bonus von bis zu 8500 PLN Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Servicestandards; Erreichen der von den Managern vorgegebenen Kundenzufriedenheitsziele; Engagement und Verständnis für die Anliegen der Kunden, um ihnen...