- Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+.
- Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Praca w międzynarodowym środowisku, w nowoczesnym biurze lub zdalnie.
- Prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe, benefity (vouchery, aktywności sportowe).
- Szkolenia, możliwość rozwoju i awansów, doskonalenie języka.
Podobne oferty:
27.09.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: /
Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów. Biegłość w języku...
27.09.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne. Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów. Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i...
26.09.2024
Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1). Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej. Wysoka kultura osobista i otwartość w kontaktach. Znajomość języka angielskiego będzie plusem.