Ogłoszenie numer: 10283930, z dnia 2025-10-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Węgry
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz udzielanie wskazówek dotyczących obsługi produktów
- Przyjmowanie i obsługa reklamacji, eskalacja trudniejszych spraw
- Udzielanie informacji o produktach i budowanie lojalności klientów
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i KPI oraz zbieranie opinii od klientów
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w dynamicznym środowisku
- Podstawowa wiedza z zakresu elektroniki użytkowej i obsługi komputerów
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne)
- Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym w trudnych sytuacjach
- Umiejętność współpracy w zespole, elastyczność i odpowiedzialność
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- Pełne wsparcie w relokacji
- Program szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego
- Pracę w międzynarodowym, wspierającym zespole
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...