Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

Ogłoszenie numer: 10283930, z dnia 2025-10-02

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

Miejsce pracy: Węgry

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
  • Rozwiązywanie problemów technicznych oraz udzielanie wskazówek dotyczących obsługi produktów
  • Przyjmowanie i obsługa reklamacji, eskalacja trudniejszych spraw
  • Udzielanie informacji o produktach i budowanie lojalności klientów
  • Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i KPI oraz zbieranie opinii od klientów

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w dynamicznym środowisku
  • Podstawowa wiedza z zakresu elektroniki użytkowej i obsługi komputerów
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym w trudnych sytuacjach
  • Umiejętność współpracy w zespole, elastyczność i odpowiedzialność

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
  • Pełne wsparcie w relokacji
  • Program szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego
  • Pracę w międzynarodowym, wspierającym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia