Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku.
  • Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi.
  • Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością i dokładnością.
  • Zapewnienie, że każda interakcja z klientem jest profesjonalna, empatyczna i skoncentrowana na rozwiązaniu.
  • Praca z wieloma systemami z zachowaniem wysokiego poziomu precyzji.
Wymagania:
  • Biegłość w języku polskim (C1) i angielskim (C1) – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do jasnego wyjaśniania rozwiązań.
  • Silne analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość i empatia.
  • Szybkość pisania 150+ znaków na minutę i solidna znajomość obsługi komputera.
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin w Szczecinie.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie
  • Interesujące szkolenia
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy
  • Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse
  • Akademia CNX: z programem mentoringowym
  • Uniwersytet CNX: z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
  • Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

06.06.2025

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z dokumentacją i zarządzanie...

Więcej informacji

06.06.2025

Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych

Firma: Global Assistance Polska Sp. z o.o

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego Elastyczność czasowa (praca zmianowa) Umiejętność działania w...

Więcej informacji

06.06.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP

Firma: Multi Parts Poland sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów Współpraca z zespołem w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia