- Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email).
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Biegłość w języku słoweńskim (min. poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Umiejętność spokojnego i taktycznego radzenia sobie w stresujących sytuacjach.
- Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę.
Podobne oferty:
21.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: MPP - CYFROWA FOTO
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego; codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; skuteczne rozwiazywanie problemów klientów; współpraca z innymi działami Firmy w celu...
20.11.2024
Konsultant ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem portugalskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie pozytywnego kontaktu z...
20.11.2024
Pracownik Wsparcia Klienta z Językiem Chorwackim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur. Emfaza i entuzjazm w kontaktach z klientami....