Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta.
  • Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne.
  • Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów klientów.
  • Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość pakietów Microsoft Office, G-Suite oraz aplikacji Zendesk i Salesforce.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat lub umowę cywilnoprawną, z elastycznymi godzinami pracy.
  • Płatne szkolenie wprowadzające i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit).
  • Swobodę ubioru i program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

28.09.2024

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera. Doświadczenie w obsłudze...

Więcej informacji

27.09.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: /

Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów. Biegłość w języku...

Więcej informacji

26.09.2024

Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1). Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej. Wysoka kultura osobista i otwartość w kontaktach. Znajomość języka angielskiego będzie plusem.

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia