- Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat.
- Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji.
- Rozwiązywanie problemów klientów.
- Zarządzanie reklamacjami.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
- Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2.
- Chęć nauki i rozwoju - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji i zorientowanie na potrzeby klienta.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i uprzejmość.
- Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.
- Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu z elastycznym grafikiem pracy
- Wynagrodzenie podstawowe plus system bonusowy.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania grafiku.
- Benefity takie jak karta Multisport, zniżki na produkty, konkursy.
- Płatne szkolenie wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Pracę w przyjaznym zespole i liczne wydarzenia integracyjne.
- Szybki i przejrzysty proces rekrutacyjny bez zbędnych formalności.
Podobne oferty:
16.03.2025
Технически сътрудник обслужване на клиенти с български език
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Вашите отговорности: Съдействие на клиентите при покупка на електрически автомобили, както и следпродажбено обслужване (входящи обаждания и чат) Установяване и поддържане на...
16.03.2025
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem bułgarskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa klientów przed i po zakupie elektrycznych samochodów. Zapewnianie wsparcia telefonicznego i via chat. Budowanie relacji z klientami. Dbalność o dokładność danych w systemach. Zaawansowana znajomość języka bułgarskiego (C1). Dobra znajomość języka angielskiego (B2). Praca stacjonarna w Lublinie....
16.03.2025
Konsultant ds. technicznych z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon i email Rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Budowanie relacji z klientami Znajomość j. niemieckiego min. poziom B2+ Komunikatywność, otwartość Gotowość do nauki i rozwoju Podstawowa wiedza techniczna mile widziana