





TELE-FONIKA Kable poszukuje kandydatury na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu odpowiedzialnego za proces obsługi klienta na danym rynku. Praca będzie polegać na przyjmowaniu oraz administrowaniu zamówień w systemie SAP, kontaktach z działami sprzedaży, produkcji, magazynem, logistyką, a także zarządzeniem reklamacjami.
- Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji biznesowych z Klientami firmy
- Administrowanie zamówieniami w systemie SAP
- Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego, poszukiwanie optymalnych i satysfakcjonujących Klienta rozwiązań
- Monitorowanie płatności
- Terminowość i praca według wewnętrznych procedur firmy
- Współpraca z innymi działami firmy
- Dbanie o wizerunek firmy
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym, bezpośredni kontakt z zagranicznymi klientami i handlowcami
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Silne nastawienie na klienta, orientacja na rezultaty i zdolność do efektywnej pracy w ramach ściśle określonych celów sprzedażowych.
- Otwartość wobec zmian i umiejętność szybkiej nauki.
- Biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel).
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, pracy pod presją czasu, samodzielność w wykonywaniu zadań.
- Doświadczenie z programem SAP będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w renomowanej firmie o zasięgu międzynarodowy
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Wsparcie Działu we wdrożeniu i doskonaleniu zawodowym
- Praca stacjonarna w Zakładzie Kraków
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet socjalny (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
- Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych; Platformy szkoleń językowych
Podobne oferty:
02.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Kajetany
Wspieranie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert i materiałów dla Klientów Obsługa Klientów i utrzymywanie kontaktów zgodnie z polityką jakości firmy Koordynacja przepływu informacji między działem sprzedaży a innymi działami w procesie realizacji zleceń Monitorowanie realizacji zleceń na wszystkich etapach...
02.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: JUAN Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Tworzenie i wysyłanie ofert handlowych oraz prowadzenie korespondencji mailowej z klientami. Obsługa procesów sprzedażowych. Analiza i identyfikacja obszarów do ponownej aktywizacji klientów oraz rozwoju sprzedaży. Przygotowywanie zestawień i analiz. Tworzenie, aktualizacja oraz zarządzanie bazami danych klientów....
01.09.2025
Główny Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (Pion Sieci Grupy)
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU. Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy...