Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej

TELE-FONIKA Kable poszukuje kandydatury na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej
Miejsce pracy: Kraków, ul. Wielicka 114

Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu odpowiedzialnego za proces obsługi klienta na danym rynku. Praca będzie polegać na przyjmowaniu oraz administrowaniu zamówień w systemie SAP, kontaktach z działami sprzedaży, produkcji, magazynem, logistyką, a także zarządzeniem reklamacjami.

 

Obszary odpowiedzialności:
  • Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji biznesowych z Klientami firmy
  • Administrowanie zamówieniami w systemie SAP
  • Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego, poszukiwanie optymalnych i satysfakcjonujących Klienta rozwiązań
  • Monitorowanie płatności
  • Terminowość i praca według wewnętrznych procedur firmy
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym, bezpośredni kontakt z zagranicznymi klientami i handlowcami
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Silne nastawienie na klienta, orientacja na rezultaty i zdolność do efektywnej pracy w ramach ściśle określonych celów sprzedażowych.
  • Otwartość wobec zmian i umiejętność szybkiej nauki.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel).
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, pracy pod presją czasu, samodzielność w wykonywaniu zadań.
  • Doświadczenie z programem SAP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Pracę w renomowanej firmie o zasięgu międzynarodowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Wsparcie Działu we wdrożeniu i doskonaleniu zawodowym
  • Praca stacjonarna w Zakładzie Kraków
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
  • Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych; Platformy szkoleń językowych

Podobne oferty:

02.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Kajetany

Wspieranie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert i materiałów dla Klientów Obsługa Klientów i utrzymywanie kontaktów zgodnie z polityką jakości firmy Koordynacja przepływu informacji między działem sprzedaży a innymi działami w procesie realizacji zleceń Monitorowanie realizacji zleceń na wszystkich etapach...

Więcej informacji

02.09.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Firma: JUAN Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka

Tworzenie i wysyłanie ofert handlowych oraz prowadzenie korespondencji mailowej z klientami. Obsługa procesów sprzedażowych. Analiza i identyfikacja obszarów do ponownej aktywizacji klientów oraz rozwoju sprzedaży. Przygotowywanie zestawień i analiz. Tworzenie, aktualizacja oraz zarządzanie bazami danych klientów....

Więcej informacji

01.09.2025

Główny Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (Pion Sieci Grupy)

Firma: GRUPA PZU

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU. Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia