- Tworzenie ofert sprzedażowych i wpinanie ich do systemu operacyjnego;
- Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP;
- Wspieranie projektów dot. zmian cenników/taryf dla Klientów;
- Opieka nad zgodnością danych i funkcjonowaniem systemu CRM i CKK;
- Udział w przygotowaniu i wdrażaniu narzędzi wpierających sprzedaż;
- Współpraca z działem operacyjnym morskim i sprzedaży w celu zwiększenia efektywności działań;
- Tworzenie taryf/cenników do użytku wewnętrznego;
- Ustalanie cen oraz negocjacje stawek z Klientami, przewoźnikami, armatorami oraz agentami w oparciu o otrzymane wytyczne;
- Telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi Klientami i rozszerzanie współpracy
- prowadzenie kompleksowego procesu sprzedaży w modelu doradczym.
- Znajomość reguł INCOTERMS;
- Dobra znajomość pakietu MS Office gł. MS Excel;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
- Duża skrupulatność i dokładność w pracy z liczbami;
- Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- Sumienność, odpowiedzialność i bardzo dobra organizacja czasu;
- Umiejętności pracy pod presją czasu;
- Umiejętności pracy w zespole.
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta;
- Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów (kierunki Logistyka, Transport morski).
- Umowa o pracę;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen;
- Dofinansowanie zajęć sportowych (Multisport, OKSystem);
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Szkolenia i kursy;
- System wdrożenia SMART START;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Konkursy z nagrodami Darmowy parking dla Pracowników.
Podobne oferty:
09.10.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...
08.10.2025
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
Firma: Lava Group S.C
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
06.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Postępu 17B
Zadania na tym stanowisku: Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań, Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami, Współpraca z innymi...