- Obsługa połączeń od klientów i generowanie leadów
- Śledzenie leadów we współpracy z zespołem sprzedaży
- Zarządzanie spotkaniami z klientami:
- Przygotowanie i organizacja spotkań z klientami dla zespołu sprzedaży
- Śledzenie spotkań (sprawdzanie raportów)
- Organizacja konferencji i wydarzeń
- Przygotowywanie prezentacji dla klientów
- Tworzenie ofert dla zespołów sprzedaży terenowej
- Budowanie potencjalnego lejka sprzedażowego, przydzielanie potencjalnych klientów i prowadzenie ich w ramach przypisanych przedstawicieli handlowych
- Pełnienie roli łącznika między działami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
- Przygotowywanie statystyk oraz analiz sprzedaży/klientów
- Minimum rocznego doświadczenia w branży frachtu, transportu lub logistyki
- Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Solidna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Projects, Access) oraz systemów CRM
- Systemów Zarządzania Relacjami z Klientami
- Samodyscyplina i motywacja wewnętrzna, z silnym nastawieniem na klienta i wyczuciem jakościowej pracy
- Kreatywność i umiejętności analityczne w realizacji zadań i projektów
- System benefitów: karta sportowa, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, premie świąteczne
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Ciebie i twojej rodziny
- Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
- Będziesz mieć możliwość w pełni wykorzystać swoje obecne doświadczenie w logistyce i rozwijać swoją karierę w międzynarodowej organizacji!
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Podobne oferty:
02.07.2025
Specjalista / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu
Firma: TBS Consulting
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Białołęka/Targówek
Zakres obowiązków: Stałe monitorowanie bazy aktywnych i pasywnych klientów firmy, w celu gromadzenia danych analityczno-marketingowych (Praca z systemem Salesforce). Prowadzenie analizy rynku w zakresie wspierania działań sprzedażowo-marketingowych. Monitorowanie i raportowanie efektywności działań sprzedażowych i...
01.07.2025
Junior Members Support Specialist with German
Firma: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Are you ready to make a real impact in agriculture? Join our unique team and help support our farmer owners across Europe. This is a great opportunity to experience a dynamic corporate environment while contributing to sustainable farming practices. Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established...
01.07.2025
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z językiem niemieckim
Firma: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Plewiska
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Obsługa połączeń od klientów i generowanie leadów. Śledzenie leadów we współpracy z zespołem sprzedaży. Zarządzanie spotkaniami z klientami: Przygotowanie i organizacja spotkań z klientami dla zespołu sprzedaży. Śledzenie spotkań (sprawdzanie raportów). Organizacja konferencji i...