Grupa Advartis zapewnia klientom kompleksowe wsparcie, oferując pełen zakres usług z zakresu outsourcingu procesów biznesowych (BPO), doradztwa prawnego i podatkowego, audytu i konsultingu - wszystko w jednym miejscu. Pomagamy firmom na każdym etapie ich działalności - od założenia biznesu, poprzez bieżące funkcjonowanie, rozwój, optymalizację, transformację, aż po zakończenie działalności. Działamy w 3 krajach (Polska, Czechy, Słowacja), posiadamy 7 biur i zatrudniamy ponad 500 specjalistów.
Zakres obowiązków:
- Monitorowanie zapytań handlowych, zapewnienie ich właściwej obsługi, w tym szybki kontakt z potencjalnymi klientami w celu weryfikacji potrzeb
- Kompleksowe i regularne aktualizowanie danych w systemie CRM - dbałość o ich dokładność i spójność
- Śledzenie statusów leadów i szans sprzedażowych - pilnowanie ich realizacji zgodnie z ustalonymi SLA
- Wyszukiwanie informacji zewnętrznych, takich jak dane rejestrowe KRS, numery NIP, wymagane dokumenty przetargowe itp.
- Identyfikowanie i gromadzenie informacji o przetargach
- Wsparcie zespołu sprzedaży w zadaniach administracyjnych, m.in. weryfikowanie klientów, formatowanie ofert, przygotowywanie umów i aneksów
Wymagania:
- 2-3 lata doświadczenia w zakresie wsparcia administracyjnego, operacji CRM lub wsparcia sprzedaży
- Biegłość w korzystaniu z platform
- Doświadczenie w pracy z CRM (np. Microsoft Dynamics lub podobnych)
- Wysoka oOrientacja na szczegóły i organizacja, z silnym poczuciem dokładności danych i rygoru procesowego
- Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, ustalania priorytetów i rzetelnego wykonywania zadań
- Podstawowe zrozumienie procesów sprzedaży, procedur przetargowych i etapów wdrażania klientów
- Znajomość narzędzi wykorzystywanych do wyszukiwania danych (np. KRS, CEIDG, portale zakupowe)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z sektora usług profesjonalnych
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
- Komfortowe biuro w prestiżowym kompleksie Towarowa22 przy rondzie Daszyńskiego
- Pracę w zgranym iI wspierającym się zespole
- Opiekę medyczną w sieci Enel-Med
- Kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
Podobne oferty:
18.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Umów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Przygotowywanie i aktualizacja umów z klientami. Obsługa wniosków związanych ze zmianą danych. Przyjmowanie zgłoszeń i ich ewidencja. Archiwizacja dokumentów. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. Min. średnie wykształcenie. Dobra organizacja pracy i dokładność. Znajomość pakietu MS Office. Dyspozycyjność...
18.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Umów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Przygotowywanie i aktualizacja umów z klientami. Obsługa wniosków związanych ze zmianą danych. Przyjmowanie zgłoszeń i ich ewidencja. Archiwizacja dokumentów. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. Min. średnie wykształcenie. Dobra organizacja pracy i dokładność. Znajomość pakietu MS Office. Dyspozycyjność...
18.07.2025
Administrator z językiem norweskim / szwedzkim / duńskim lub fińskim
Firma: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Wólczańska 178, Śródmieście
Twój zakres obowiązków Odpowiadanie na zapytania klientów wewnętrznych i zewnętrznych; Tworzenie prezentacji i raportów; Codzienne wsparcie działów sprzedaży; Tworzenie i gromadzenie dokumentacji. Nasze wymagania Bardzo dobra znajomość języka norweskiego/szwedzkiego/duńskiego lub fińskiego w mowie i piśmie...