Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
- Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta
- Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia
- Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych
- Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych
- Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klientów w instytucjach finansowych
- Bardzo dobra znajomość produktów finansowych w tym ubezpieczeń życiowych, majątkowych, emerytalnych i inwestycyjnych
- Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość zasad obsługi klienta
- Znajomość technik trenerskich
- Studia wyższe, mile widziane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, finanse, bankowość
- Swobodne posługiwanie się aplikacjami pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B.
- Przed podpisaniem umowy o pracę złożysz oświadczenie dotyczące braku prawomocnego wyroku za popełnienie umyślnego przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Podobne oferty:
02.09.2025
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej
Firma: TELE-FONIKA Kable S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul. Wielicka 114
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu odpowiedzialnego za proces obsługi klienta na danym rynku. Praca będzie polegać na przyjmowaniu oraz administrowaniu zamówień w systemie SAP, kontaktach z działami sprzedaży, produkcji, magazynem, logistyką, a także zarządzeniem reklamacjami. Obszary...
02.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Kajetany
Wspieranie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert i materiałów dla Klientów Obsługa Klientów i utrzymywanie kontaktów zgodnie z polityką jakości firmy Koordynacja przepływu informacji między działem sprzedaży a innymi działami w procesie realizacji zleceń Monitorowanie realizacji zleceń na wszystkich etapach...
02.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: JUAN Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Tworzenie i wysyłanie ofert handlowych oraz prowadzenie korespondencji mailowej z klientami. Obsługa procesów sprzedażowych. Analiza i identyfikacja obszarów do ponownej aktywizacji klientów oraz rozwoju sprzedaży. Przygotowywanie zestawień i analiz. Tworzenie, aktualizacja oraz zarządzanie bazami danych klientów....