- Telefoniczna obsługa klientów (gabinety ortodontyczne)
- Dbanie o telefoniczną relację, sprzedaż i rozszerzanie portfolio u obecnych klientów
- Bieżące wsparcie przedstawicieli medycznych pracujących w terenie
- Przygotowywanie ofert indywidualnych dla klientów
- Doświadczenie w kontakcie z klientem
- Wykształcenie min. średnie
- Łatwość w nawiązywaniu relacji i wysoka kultura osobista
- Umiejętność organizacji pracy oraz ustalania priorytetów
- Znajomość programu MS Office (w szczególności MS Excel)
- Doświadczenie w pracy jako rejestrator/ka medyczny/a, asystent/ka stomatologiczny/a lub higienista/ka stomatologiczny/a
- Znajomość branży ortodontycznej
- Znajomość programu Comarch XL
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjny pakiet benefitów
- Motywujący system premiowy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Oferta dotyczy pracy stałej.
Podobne oferty:
09.10.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...
08.10.2025
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
Firma: Lava Group S.C
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
06.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Postępu 17B
Zadania na tym stanowisku: Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań, Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami, Współpraca z innymi...