Ogłoszenie numer: 10353185, z dnia 2025-11-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży.
- Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian.
- Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług.
- Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów.
- Informowanie przełożonego o realizowanych zadaniach i napotkanych wyzwaniach.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży turystycznej lub w obsłudze mailowej/telefonicznej.
- Umiejętności interpersonalne oraz zdolność do pracy zespołowej.
- Dokładność, analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Gotowość do pracy zmianowej, w tym w wybrane weekendy.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
- Szkolenia produktowe, w tym wyjazdowe.
- Atrakcyjne oferty wakacyjne dla Ciebie i Twoich bliskich.
- Prywatną opiekę medyczną i opcjonalne ubezpieczenie.
- Kartę lunchową.
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
- Dostęp do platformy MyBenefit lub karty Multisport.
- Możliwość rozwoju w innych działach firmy.
- Welcome Pack na start pracy.
Podobne oferty:
27.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować posiadasz...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: LKW WALTER
Lokalizacja: / Wiener Neudorf
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz funkcję koordynatora pomiędzy...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi Użytkownika
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę, udział w kalibracjach jakościowych i...