Ogłoszenie numer: 10353185, z dnia 2025-11-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży.
- Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian.
- Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług.
- Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów.
- Informowanie przełożonego o realizowanych zadaniach i napotkanych wyzwaniach.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży turystycznej lub w obsłudze mailowej/telefonicznej.
- Umiejętności interpersonalne oraz zdolność do pracy zespołowej.
- Dokładność, analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Gotowość do pracy zmianowej, w tym w wybrane weekendy.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
- Szkolenia produktowe, w tym wyjazdowe.
- Atrakcyjne oferty wakacyjne dla Ciebie i Twoich bliskich.
- Prywatną opiekę medyczną i opcjonalne ubezpieczenie.
- Kartę lunchową.
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
- Dostęp do platformy MyBenefit lub karty Multisport.
- Możliwość rozwoju w innych działach firmy.
- Welcome Pack na start pracy.
Podobne oferty:
06.11.2025
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...
06.11.2025
Młodszy Agent Obsługi Pasażerskiej
Firma: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki, Port Lotniczy Warszawa Modlin
Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość języka polskiego. Umiejętność...
06.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...