- Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS.
- Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych.
- Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania.
- Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań.
- Szkolenie użytkowników z obsługi systemu AdAS.
- Współpraca w zespole IT w rozwiązywaniu zgłoszeń.
- Wiedza w dziedzinie technologii informatycznych.
- Wykształcenie techniczne lub ekonomiczne (średnie lub wyższe).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Prawo jazdy kat. B (opcjonalnie dla osób o ograniczonej mobilności).
- Gotowość do nauki i rozwijania umiejętności.
- Doświadczenie w systemach ERP, CRM lub Help Desk.
- Znajomość SQL i umiejętności programowania.
- Wiedza w zakresie administracji publicznej (finanse, księgowość).
- Stałe zatrudnienie, pełnoetatowa praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
- Wdrożenie, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
- Możliwość rozwoju w dziedzinie wdrożeń systemowych i zarządzania bazami danych.
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu przy wdrożeniu.
- Szkolenia, wsparcie od liderów technologicznych, wymiana wiedzy.
Podobne oferty:
20.11.2024
Konsultant IT - Help Desk
Firma: TENSOFT Sp. z o.o.
Lokalizacja: opolskie / Opole
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów Konfiguracja i aktualizacja...
11.11.2024
Operator Helpdesk
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Piotra Skargi
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w skali globalnej w zakresie...