Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim

Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego.
  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących.
  • Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych.
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi.
  • Wprowadzanie danych do systemu.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
Wymagania:
  • Zainteresowanie nowoczesną technologią, szczególnie w dziedzinie elektrotechniki. Mile widziana znajomość urządzeń fotowoltaicznych.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów).
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00.
  • Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kursy językowe).
  • Szkolenie przygotowujące do pracy.
  • Pakiet relokacyjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.09.2024

Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie oraz język ukraiński na...

Więcej informacji

19.09.2024

Technical Customer Service Specialist with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Providing customer support in the installation and operation of security cameras Answering customer inquiries - phone/chat/email Entering data into the system Knowledge of German language B2/C1 Communicative knowledge of English (B2) Openness in customer relations Ability to communicate freely over the phone Six months of...

Więcej informacji

19.09.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

Firma: Dobre Biuro sp z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów. Sporządzanie rachunków i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia