Ogłoszenie numer: 10247852, z dnia 2025-09-20
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat)
- Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów
- Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji
- Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych problemów
Wymagania
- Płynna znajomość francuskiego (B2/C1) i angielskiego (B2)
- Dobra znajomość technologii sieciowych
- Silne zaangażowanie w doskonałą obsługę klienta
- Zdolność do szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
- Mile widziane doświadczenie w branży wsparcia technicznego
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie i programy rozwoju
- Bogaty pakiet benefitów: LuxMed, Multisport, ubezpieczenie, budżet MyBenefit
- Możliwość awansu i rozwoju w ramach CNX Academy
- Program poleceń pracowników (do 4000 zł)
- Przyjazną atmosferę i kulturę opartą na zróżnicowaniu i integracji
Podobne oferty:
02.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
02.10.2025
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...
02.10.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...