Ogłoszenie numer: 10247852, z dnia 2025-09-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat)
- Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów
- Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji
- Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych problemów
Wymagania
- Płynna znajomość francuskiego (B2/C1) i angielskiego (B2)
- Dobra znajomość technologii sieciowych
- Silne zaangażowanie w doskonałą obsługę klienta
- Zdolność do szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
- Mile widziane doświadczenie w branży wsparcia technicznego
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie i programy rozwoju
- Bogaty pakiet benefitów: LuxMed, Multisport, ubezpieczenie, budżet MyBenefit
- Możliwość awansu i rozwoju w ramach CNX Academy
- Program poleceń pracowników (do 4000 zł)
- Przyjazną atmosferę i kulturę opartą na zróżnicowaniu i integracji
Podobne oferty:
09.09.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
09.09.2025
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
09.09.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo,...