Ogłoszenie numer: 9561175, z dnia 2025-03-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych.
- obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat.
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.
- współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
Wymagania
- zaawansowana znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego.
- biegłość w obsłudze komputera i rozumienie technologii sieciowych.
- zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta.
- szybkie identyfikowanie i rozwiązywanie problemów.
- wyjątkowe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej.
- preferowane doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym.
Oferujemy
- umowa o pracę.
- atrakcyjne wynagrodzenie.
- angażujące szkolenia.
- pakiet świadczeń zdrowotnych i społecznych.
- programy rozwoju i mentoringu.
- premie za polecenie nowych pracowników.
- zróżnicowaną kulturę pracy i liczne wydarzenia integracyjne.
- nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Podobne oferty:
21.03.2025
Learning Support Specialist with Spanish
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
The key responsibility of the Learning Support Agent is to support and resolve cohort queries via Voice, chat and email. Your profile: Knowledge of Spanish language on at least C1 level and English on at least B2 level, Graduate (min. BA Degree), Availability to work from the office in Gdańsk, Nice to have: 1 year experience -...