Ogłoszenie numer: 9721174, z dnia 2025-04-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń.
- Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania
- Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1).
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych.
- Gotowość do przeprowadzki do Lublina.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie z bonusami i pakiet socjalny (Multisport, LuxMed, szkolenia).
- Stabilne godziny pracy w nowoczesnym biurze, możliwości rozwoju i aktywności integracyjne.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j. francuski)
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Metro Młociny
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługa Klientów francuskojęzycznych w zakresie sprzedaży Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: Biegłej znajomości języka francuskiego (warunek konieczny) Chęci do...
08.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie limitami i aktualizacja danych klientów. Obsługa zapytań klientów, w tym rejestracja reklamacji i inicjacja zwrotów. Biegła...
08.05.2025
Specjalista wsparcia klienta - usługi bankowe z językiem angielskim i niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów...