Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Ogłoszenie numer: 9721174, z dnia 2025-04-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń.
  • Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.

Wymagania

  • Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1).
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Gotowość do przeprowadzki do Lublina.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z bonusami i pakiet socjalny (Multisport, LuxMed, szkolenia).
  • Stabilne godziny pracy w nowoczesnym biurze, możliwości rozwoju i aktywności integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

09.05.2025

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j. francuski)

Firma: Grupa Inter Cars

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Metro Młociny

Będziesz odpowiedzialny za: Obsługa Klientów francuskojęzycznych w zakresie sprzedaży Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: Biegłej znajomości języka francuskiego (warunek konieczny) Chęci do...

Więcej informacji

08.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie limitami i aktualizacja danych klientów. Obsługa zapytań klientów, w tym rejestracja reklamacji i inicjacja zwrotów. Biegła...

Więcej informacji

08.05.2025

Specjalista wsparcia klienta - usługi bankowe z językiem angielskim i niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia