- Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta
- Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych
- Zaawansowana znajomość języka francuskiego (B2/C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Znajomość obsługi komputera i technologii sieciowych
- Zorientowanie na klienta i dbałość o szczegóły
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
- Szkolenia
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie na życie, owocowe środy)
- Program rozwoju talentów oraz możliwości awansu
- Dostęp do szkoleń online
- Bonus za polecenie znajomego
- Zróżnicowaną kulturę pracy i integracyjne wydarzenia
Podobne oferty:
19.03.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+) Otwartość i doskonałe umiejętności...
19.03.2025
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych. Zaawansowana znajomość języka holenderskiego...
19.03.2025
Customer technical support specialist with Chinese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English – B2 Ability to work from the office in Lublin. Excellent...