Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta
  • Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych
Wymagania:
  • Zaawansowana znajomość języka francuskiego (B2/C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Znajomość obsługi komputera i technologii sieciowych
  • Zorientowanie na klienta i dbałość o szczegóły
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
  • Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
  • Szkolenia
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie na życie, owocowe środy)
  • Program rozwoju talentów oraz możliwości awansu
  • Dostęp do szkoleń online
  • Bonus za polecenie znajomego
  • Zróżnicowaną kulturę pracy i integracyjne wydarzenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.03.2025

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+) Otwartość i doskonałe umiejętności...

Więcej informacji

19.03.2025

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych. Zaawansowana znajomość języka holenderskiego...

Więcej informacji

19.03.2025

Customer technical support specialist with Chinese

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English – B2 Ability to work from the office in Lublin. Excellent...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia