Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.
  • Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
Wymagania:
  • Zaawansowana znajomość języka holenderskiego (B2/C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Znajomość obsługi komputera i rozumienie technologii sieciowych.
  • Skupienie na klientach i dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów.
  • Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym jest mile widziane.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę.
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń.
  • Szkolenia i rozwój zawodowy.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna, program benefitów, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, owoce w środy, dni pizzy.
  • Program rozwoju talentów i możliwość awansu.
  • Dostęp do online szkoleń poprzez CNX University.
  • Bonus za polecenie pracownika.
  • Różnorodność kulturowa i wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.03.2025

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+) Otwartość i doskonałe umiejętności...

Więcej informacji

19.03.2025

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych...

Więcej informacji

19.03.2025

Customer technical support specialist with Chinese

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English – B2 Ability to work from the office in Lublin. Excellent...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia